جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » اجرای 1113 پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد  

در بودجه 1402 شهرداری اصفهان: 

اجرای 1113 پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد  

کد خبر: 9553

شهردار اصفهان با اشاره به بودجه 23 هزار میلیارد تومانی شهرداری برای سال جاری گفت: امسال هزار و 113 پروژه عمرانی در بودجه شهر تعریف شده است.

رخدادشهر: علی قاسم زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: به منظور توسعه شهر اصفهان 111 پروژه شاخص شهری و  166 پروژه مهم منطقه ای پیش بینی و  عملیات اجرایی بسیاری از آنها  از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه کلان شهر اصفهان جز معدود کلان شهرهای کشور است که حدود 70 درصد بودجه آن برای فعالیت های عمرانی تخصیص داده شده است، گفت: پروژه رینگ چهارم حلقه حفاظتی جز پروژه های شاخص شهری و پروژه مجموعه فرهنگی و مسجد شهید کشوری در دسته پروژه های مهم منطقه ای شهرداری دسته بندی می شود.

وی با اشاره به اجرای حدود 800 پروژ منطقه ای نظیر پروژه سنگ فرش باند جنوبی تخت فولاد اظهار داشت: تلاش شده تا با اجرای پروژه های منطقه ای در جهت ارتقا کیفیت زندگی در محلات شهر اقدام نمایم.

شهردار اصفهان با اشاره به دسته بندی پروژه های عمرانی برای گلنگ زنی و اجرا تا پایان سال گفت: طبق برنامهریزی های انجام شده در سه ماه نخست سال جاری شاهد بهره برداری  و گلنگ زنی برخی از پروژه های شهری در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش رخدادشهر،پیش از ظهر امروز با حضور شهردار و رییس شورای شهر اصفهان گلنگ آغاز احداث تعریض مسیر حلقه چهارم حفاظتی از کیلومتر 65/1 تا 68/2 در منطقه 6 شهرداری اصفهان به زمین زده شد.

انتهای پیام/


دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید